today.....

imorse när jag vaknade gick älsklingen och handlade frukost, och lät mig somna om, när jag vaknasde nästa gång hade han fixat frukost och allt :) Vad har jag fått för underbar pojkvän? :o ;)

väntade tills syrran kom förbi och tog en klipptid, vi får se hur det blir :)

sen gick jag vidare till ip för att träna, är just nu bara hemma för att hämta saker till imorgon och så återvänder jag till älsklingen senare :) passade på att träna samtidigt som han, så får man mer tid åt varandra sen (a)

Funderar på om jag ska äta och titta på någon film med syrran nu :)


och imorgon börjar skolan :/ skit, är ju inte ens lite utvilad jag e, lovet får gärna hålla på i 3 veckor till :D (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0