Pust!

Panik vad längesen det var sen ja skrev sist, men datorn har varit på lagning och har haft fullt upp med skolarbete, men tror det mesta ska vara fixat nu, nu är det bara körkortet att plugga på :/ :)
under den här tiden har ja varit mycket med min pöjk och så åkte vi hem till han i Hörnösand i helgen och träffa hans familj, super mysigt! :) Hann även med att fixa present åt systeryster min, skönt att ha det klart men nu är det bara en massa kompisar som fyller nu också så lär väl hitta på något åt dom å då ;)

idag har jag haft körlektion och hunnit gymma ben och mage en sväng, egentligen borde jag väl också hinna göra svenska redovisningen klar till imoron och så spanska läxan.... men mycket roligare att sitta här och följa pojkens bandymatch och sitta å titta på bloggar (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0