underbar helg :D

en helt underbar helg det vhar varit, bio i fredags med härligaste brudarna :) :D
efter den drog jag och Mo aner på byn direkt efter vi hade kommit hem xD där vi träffade bland annat Malin och Lollo, hahah sköna brudar det, där vi lyckades med ett och annat ;) Hur kommer det sig alltid?!! ;) Hhahah xD
haha ne men fan å man ska ju leva eller vad säger ni?!! :D (A)

vart ganska sent så var inte lätt att komma upp i lölrdags då jag Moa och Emlie drog iväg till Gävle för att shoppa, underbar dag, inte för att det blev så mycket inhandlat men endå ;) Hhaha!
bilder på inköpen kommer senare, och så mitt upp i allt så fick jag för mig att jag skulle gå iväg och göra två ¨hål i örat, vilket jag också gick och gjorde ;) två hål på det högra örat kostade jag på mig, funderar på att göra ett till fast på den vänstra, men får se ;D dock så har jag inte sagt något till mamma eller pappa, och inte har dom sett något heller, får väl se hur det blir nnu ;) hehhe, men nu e det ju gjort så (A)

kom hem och lagade underbar mat med systeryster och flamsEmelie, underbart gott, sen drog det ner till öjeparken för att spela kubb med Moa Emelie och Amanda, massa kubbspelande och gottande, även en film hann vi också med :D

och så har vi ju söndag då det vart ännu en tidig morgon för att bege sig ner på ön för att spela match mot Järvsö, och vinst med 4-0 så jäkla skönt ;) För nu kommer två veckor med mycket matchspelande, kuuung!! ;)


borde egentligen plugga lite matte nu, nationella till veckan men tröttnar ju :O ;) Hhaha, ne men ska faktiskt försöka plugga lite till ikväll iaf, efter en skön promenad med systern min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0