Tjoflöji ;)

Jag sa ju att jag skulle knäppa kort i söndags och lägga in, men planerna ändrades, jag tog med kameran men glömde bort att knäppa xD hade fullt upp med att titta på handboll, som Sävehof vann på både dam och herr sidan :D Dammatchen var en riktigt rysare, medan herrmatchen var utklassning :D
Under pausen och mellan matcherna vart det Geni, där jag och Mathilda gick segrade ut :) Mohahah! så jäkla härligt!! :) :)

sen under söndagen drog det iväg till stugan och arbeta lite, men hann också med lite solande innan det bär av till ön för att spela premiär mot Bergvik :D det gillas, dock spelade vi så otroligt dåligt så det var inte sant :( Fy fan!! men vi får göra det bättre på onsdag då det bär av till Mohed för att spela match igen. :)
idag har det varit plugg och träning för fulla muggar, har fyra prov den här veckan!! :O men jag har iaf för mig att jag har gjort datakunskapsprovet redan, få hoppas att jag hann klart med det sist, men det tror jag nu (A) sen är det två spanska nationella prov, men det lär väl gå helt åt skogen med de så... och till sist är det prov i idrott, helt meningslöst om jag ska kommentera det då :O sitter och försöker plugga, men det vill inte fastna xD

just nu är det paus i pluggandet och filmtittade, Beck-I Guds namn :) och datorn :) men jag måste ta och leta min telefon, jag hade den här nyss, men nu verkar den ha flygit bort till Australien eller nå :O xD


 Här har vi genierna i egen hög person ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0