Onsdag!

Hemkommen från skolan nu, härlig promenad med Linn hem :) borde egentligen börja med maten nu innan träningen, men hinner med de å, funderar på om jag ska vänta tills Moa kommer hem så hon får göra något å :) Mohahah! ;D
kvällen kommer nu bestå av tärning, sen he till Amanda för att sova där med henne Moa och Mathilda :) myys!! ;D och nu när matten är klar så börjar vi fem i halv 11 imorgon, och tolv på fredag :) Gött!! ;D
så lär inte ha några lektioner på fredag och torsdag nästa vecka om jag har tur (A) Skönt! :)

sen bestämde jag Moa, vilma och mathilda att vi ska ha myspys på lördagskvällen troligtvis, men först är det match som gäller under dagen, då vi skulle till något ställe, och imorgon är det match också :D Kung de ;)
massor med fotboll det är så det ska va, fotboll, bad och sommar :D

nu gäller det bara att försöka komma på vad det är jag ska ha med mig tills imorgon, inte lätt det inte, och så borde jag fylla på pengar till mobilen, men det händer inte mkt vad gällande det heller, ska väl till och bli pank jah innan sommarn börjar :/ får inte pengar föränn skolan börjar för sommarjobbet heller, så nu ni nu är jag sur!
dom hade jag ju behövt från början, men men ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0