Nu ni ;)

nu jäklar är en spanska prov och idrottsprov klart :D Äntligen, men såg att jag hade lite fel ¨på idrotten, men skit samma xD även samhällen lämnades in idag, och börjar på nästa inlämning imorgon, då också svenskan ska in på respons :) Dukitgt gjort Ida klar med allt :D Fast dock så har jag nog spanska prov imorgon igen, eller om jag och Mathilda tar den muntliga delen om två veckor, vi får se, skulle vara skönt att ha det gjort också :)

slutade vid två idag, direkt efter provet, cyklade hem fort, och började städa rummet som jag e klar med nu :) sen blir det till att laga mat och åka ner för att spela en match, som ikväll blir i Mohed :) vi får la se hur det här kommer gå nu då, men en sak är då säker att Edsbynn 2 är världens skönaste lag!! :D Så jäkla kuungliga ;D
vi hare planerat att köpa dressar, dressar i onepeace, kung kung de ;) 

och så har jag sovmorgon imorgon, skönt, även på fredag så då blir det kolla esc imorgon kväll då :) även på lördag blir det grill och tv mys med massa brudar, livet leker ;)

dock måste jag hitta några kläder som jag ska ha på morfars begravning som är nästa torsdag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0