Morning :D

sitter just nu och väntar på att klockan ska vara strax över 11 så resten av brudarna kommer så vi kan åka ner till skolan för att äta brunch :) eftersom vi börjar tio i tolv, och slutar ett så tar vi en myser med lite brunch :)
tyckte det var en super bra ide, tills jag upptäckte hur sjukt hungrig jag är just nu, men dt är ju ingen ide att äta något nu och så sen igen om kanske 20 minuter, får hålla ut ;) (A) Hhaha!! xD
Plus att regnet bara öser ner, så nu e jag inte glad, kommer bli piss blöt bara genom att gå utanför dörren. sen väntas en cykkleltur ner till skolan också :O ;)

Hhahah!! xD men brunchen med brudarna lär ju fixa ett leende på läpparna i dag också :) :)

ne nu är det bäst att börja fixa sig klart kanske xD

och ikväll hoppas jag det blir lite grillmys med brudarna, och ska försöka komma ihåg kameran den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0