Match :D

snart bär det av ner till ön för att spela match, får se hur dte går för min del :/ ;)
gjorde illa knäet på träningen i torsdag och haft träning hela helgen så det är rätt så pajat nu, men det brukar ju fixa sig (a)
nu sitter jag och pratar med Moa och Elin, väntar på maten som står i ugnen, och ska ut och köra lite med bilen sen, så e full upp idag :D plus att jag e klar med spanska häftet så slipper lektionerna den här veckan, och svenska ska man jobba med själv på onsdag så då tänkte jag unna mig själv med att ta en ordentlig sovmorgon på onsdag, till si så där 12, då det blir samhälle och sen idrott :)
Helt jäkla underbart säger jag då bara (A) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0