Måndag

sjukt skön dag åkte till skolan och hade spanska prov, skit svårt ju :O
sen lunch, och en till lektion sen tog jag Linn och Moa en liten promenad innan vi gick hem, idag har jag haft fullt upp med att måla, men är inte riktigt klart än, så lägger nog in bilder på det imorgon :)
drog ner till ön för att träna barmark med Edsbyns bandyflickor en sväng :)
nu sitter jag framför tv och myser, och tittar på Day after the dead, bra den ni ;) men den är ju alltid lika hemsk, även om man vet vad det är som kommer hända :O jag fattar inte de jah e xD
och den här veckan blir det bara två till dagar i veckan, sköönt :) funderar på om det blir stugan en sväng då, myys ;)

blev ett väldigt kort inlägg det här, men vet inte riktigt vad jag ska skriva så xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0