Lördags mys ;)

det vart en super härlig kväll igår :) med massa mys och skratt ;D
det började med att vi gick ner till byn och handlade massa götta, godis, chips och kött att grilla :) Dock är vi inte speciellt bra på att grilla måste då jag säga, det tog evigheter innan vi lyckades fixa det  ;) Hhaaha xD men e man envis så.... ;) och inte nog med det, maten blev även bland det godaste jag har ätit ;)

Super god mat och underbart sällskap stod för kvällen :) Vi hann även med ett parti Geni innan esc, då jag Mathilda, Linn och Emelie vann mot Vilma, Moa, Amanda och Jenna ;) Där dom blev ägd!! (A) Hhahaha ;)
fast vi satt och spelade ett tag innan vi vann, men det va la bra så hann esc börja ;)

Där Eric kom trea!! vi satte Felicia på att knäppa kort varje gång som Eric ledde (A) Hhaha, men mitt uppe i röstningens å fick vi för oss att flytta på soffan så vi skulle hitta den andra kattungen som hade varit borta ett tag ;) men shit det måste ju bara var världens sötaste kattungar ;D  Jah e kär ;) xD

en helt underbar kväll med bästaste brudarna, alltid lika kul med er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0