Helgen :)

Fredagen spenaderades hos Amanda med grillning och mys :) Kameran kom ihågs den här gången iaf, men inte så många kort :) Men kvällen var super, trevligt sällskap och god mat, vi lagade grillspett potatosgratäng majs och vitlöksbröd, och sendan efterrätt, Mums!! (A) ;)
blev även en film senare på kvällen, som jag  inte kommer ihåg namnet på, hahah ;) xD
vart en ganska tidig kväll, för vid 8 på morgonen gick vi upp för jag Moa och Mathilda skulle Edsbyn 2 för att spela match borta i Gnarp, där vi vann med 5-1 :)
Sjukt skönt! somnade nästan på vägen hem men höll mig vaken, fort hem och baka och äta något för att sedan dra upp till kygelvallen för att ha mys framför elden med brudarna :)

Jag, Josse och Mahilda hann även med att bilda ett band, ett indianband xD hahahah, så sjukt sköna tjejer det, träningsverk i magen av allt skrattande, klock rent!! ;)

Sen hem och sova, avr helt slut, men blev lite sent ändå, men så kan det bli ibland (A) ;)

Idag så har jag spenderat det mesta av dagen framför tv, men man behöver en vilodag ibland å, men funderar på om jag ska ut och springa lite senare ikväll, men ska även med Linn ut e sväng, så vi får se vad jag hinner med :)
det är bara ås tråkigt när det blåser så mycketr, man trpor ju att man ska blåsa iväg så fort man drar ut. xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0