Helg! :D

äntligen helg !! :D fredagen började med att jag gjorde klart lite skolarbeten :) Skönt! sen drog jag och Moa till Ip för att gymma med Jenna :D där vi tränade mest knä och mage, fy fan vilket magprogram säger jag då bara :O
känns ju lagomt skönt nu dagen efter också xD vi gymmande någon timme och drog ner på byn och åt, sen mitt i regnvädret så cyklade vi ner till ön för att titta på när dam a-laget spalde fotboll :) Som de också vann med 4-0 :D
en super härlig dag med andra ord :D

även idag blir en super dag, jag Moa och Elin drog ner på byn där det var nån sorts markand, sen nu sitter jag bara och väntar på att jag och Moa ska dra hem till Jenna i Roteberg för att spenadera dagen/kvällen där och titta på handbolls SM-finaler :) Super härlig helg, och imorgon blir det seriepremiär med B-laget :)
dock måste jag nog börja plugga på idrottsprovet som kommer till veckan, men det står helt stilla när man ska försöka komma ihåg något, alla muskler och leder och en massa skit, får se hur det går, men men ;)


tänkte ta med kameran ikväll så lägger nog upp lite bilder imorgon, även en bild kommer det att komma på mitt superstora dumleägg som jag vann (A) Stolt Ida!! Mums ni ;) (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0