ESC

Igår vart det fullt far och försökte fixa till bloggen lite :D vad tycker ni? systeryster min var snäll och hjälpte mig (A) det var en riktigt seg dag igår, blev att chilla framfrö tv nästan hela dagen, sen lite träning hann jag med också, även en promenad med Moa och Linn på kvällsidan strax innan det blev att bänka sig framför tv :) då det var esc, där SVERIGE!! gick vidare, började få en anning panik på slutet innan dom sa att sverige hade gått vidare, det kändes så meningslöst att titta på lördag isf :) Men ska vara med bästa brudarna så det hade inte spleat så stor roll, då det förhoppningsvis blir att grilla och sen mysa :) vi ska då iaf försöka grilla, men hur allt slutar det är en annan fråga det ;) Hahhah!! xD

just nu sitter jag bara och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka till stugan där det blir jobba för fullt ;) och stannar där över natten lutar det mot, kung kung de ;)  plus att nu har jag fixat allt med sommarjobbet, lämnat in alla papper och bankgrej och så, skönt ;) ska bli kung at få lite pengar efter sommaren, dock skulle jag vilja ha det direkt efter, men vi fick vänta ett tag innan vi fick det, men lite tur är det ju iaf, för annars lär dom ta slut tidigt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0