Fredag :D

Det har hänt lite saker under veckan som har gjort att jag inte orkat skriva nå :/

Men nu är det äntligen fredag, och sitter och väntar på att dra ner på byn med brudarna och inhandla götta, och sen gå hem till mig igen för att ha en myskväll :D Det gillas starkt!

Förra veckan så drog jag, Moa och Mathilda ner till Bollnäs för att fira Petra som hade fyllt år tidigare under veckan, en super dag de med :D kom hem vid 12 tiden, men drog ner på byn igen och spenderade natten där :D (A) 
På lördagen var jag med Moa, även då drog vi ner på byn och träffa en massa människor, jises säger jag då bara! ;) Hhaha, en upplevelse det måste jag då bara säga! :D Det händer saker i byn å ;D
Skolan drog igång och nu är det helg igen, super!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0