onsdag

Härliga dag med sol, sol, och åter sol :)
började med att lägga med och sola ett par timmar, fy fasiken, c´vad det var efterlängtat :D (A)
men eftersom träningen var tidig idag så lära man ju hinna med å äta och fixa lite på byn innan också, skönt med träning idag igen :) ,men nu blir det midsommar, och träningarna börjar nästa vecka då det blir ganska många innan matchen :)
efter träningen drog jag och Moa åter till byn igen, där det var crusing för fulla muggar, helt sjukt vad många bilar det var :O ;) Kul, tog även lite bilder, men det började ju regna så skickade hem kameran med pappa xD
ska ut och knäppa lite bilder imorgon också, så lägger in bilderna från crusingen imorgon, innan vi förhoppningsvis åker upp till stugan, där det ska firas midsommar med härliga människor :D

sitter just nu och tar det lungt framför tv:n, fast fattar inte helt riktigt vad filmen handlar om, heheh xD
måste lägga mig om ett tag å, för lyckades tydligen lova pappa att jag skulle vara uppe vid nio tiden imorgon, då det skulle komma hit någon och grejja, ibalnd får man väl lov och tänka lite vad man säger ja till ;) xD
hahah, eller om jag inte ligger kvar och sover och hoppas på att Moa går upp, låter inte som en helt dålig idè  ni!? ;)  Mohhahaha ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0