Mys :D

som sagt spenderade jag hela helgen i stugan :) på måndagen blev det dock en väldigt liten stund då det bar av till Bjuråker för att spela match, där vi också vann med 5-3 :) bra spelat brudar! :)

igår var det fullt upp, långdag i skolan, men mest med betygsprat, och sist men inte minst fika :D Mums!! ;)
och nästa vecka ska vi börja planera våran Englandresa :) :) :) !!

strax efter skolan så var det bara att packa väskan icg ge sig iväg till Alfta för att spendera natten i Eriks hus :) (Elins bror) jag Moa Elin och Lorena gick för att ta en liten badtur, sjuk skönt i vattnet ju :O Sommar!! (A)
så imorse tog jag, Moa och Elin bussen hem igen, då jag och Moa gick för att ha klassens dag med klassen :=) då det blev kubbspelande och go mat :D
sen hem för att packa och chilla innan det bar iväg för att ta ett dopp med brudarna, och sen hem till Linn för att titta på film :) En super härlig dag och kväll vill säga :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0