Långledig :)

vilken super vecka det har varit :)
Mys och härligt :) precis som det ska vara tycker jah (A)

sover i stugan under helgen, vilket har gjort att jag inte har kunnat blogga nå, och det kommer inte bli något heller på ett tag, för på måndag då vi ska hem så är det borta maych för mig :)
slutade skolan i onsdags, suuuper :) sen kvällen var det match som vanns med 1-0 :) :D Härligt, och så slutade det hela med att jag skulle följa med a-laget till kilafors dsagen efter och spela match, men mest med som avbytar som tur var :) men fick veta att jag skulle upp och träna med dom i morgon också, oj oj oj :) Hur ska det har nu gå xD??!  nej men det blir nog roligt det å :)

på kvällen efter matchen blev det mys med Moa och Amanda först ute på byn och götta oss, sen hem en sväng :)
upp tidigt på fredag för att hinna till stugan och börja klya ved, för att sen åpka hem igen och fira Paulo, :) tillbaka till stugan igen och fortsätta :)
sen i morse vart det uppe igen tidigt för att denna gång sola, och bara ta det lungt :) Men vi åkte hem en sväng nu för att åka bort och äta hos mormor :) Mums! (A) ;)

sen tillbaka till stugan och fortsätta, får kanske besök senare ikväll också, denna gång av Amanda :)

tror det var allt för den här gången,. vet inte riktigt vad jag ska skriva :) xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0