tuff vecka

är helt slut!! började sommarjobbet igår och är redan helt slur! hur ska det här gå i tre veckor!? :O
därför jag inte har bloggat nu, igår var jag helt slut, det är nästan bara jobb och träning som gäller nu under den här veckan och nästa skulle jag tro XD

längtar tills lönen kommer i augusti, synd att man inte får den direkt, men då skulle nog den försvinna super snabbt, så det kanske är bra ändå (A) heheh xD

jobbar med att rensa ogräs och annat joll, segt som sjutton, men sällskapet gör det kung ;D
vi är 6 st "unga" men jag jobbar mest med syrran och Kristin :)
mycket roligare med sälskap som man trivs med ;D


efter jobbet så stak jag iväg och tog en löprunda på 25 minuter, sen ett vad innan jag cyklade hem :D
så nu jäklar blir det att ta det lungt ikväll, mysa framför tv:n, fast jag borde städa rummet idag så jag visst, pumpa cykeln och fixa mat tills imorgon... och listan fortsätter :/ ja ja, sen ska jag knäppa kort på de inköp som jag gjorde under dagarna i Sundsvall förra veckan, det sistnämnda lät roligast så jag gäör nog det (A) ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0