torsdag

Shit! vad varmt det var att jobba idag :O helöt sjukt!!
men åt mat på pelles å gud vad gott det var (A) sen en fika på kägelholmen också :D
sen det sista som jag Moa och Kristin skulle göra var att måla en grj och hjälp vad vi skrattade, åt egentligen ingenting, Jonas kom och sa att han skulle åka och hämta en kabel som han hade glömt... trodde jag... men sen kom han med en sax och då frågade ju jag vad han skulle ha kabeln till om han skulle använda saxen, å han bara stirra! hahahahah, det lät ju inte så kul direkt, men om ni hade varit men, men då ni, hahaha, känns att man börjar bli trött nu, undrar bara hur dagen kommer bli imorgon!? ;D Hahhaah xD

sitter just nu och fixar naglarna lite och laddar upp med att titta på Harry Potter dödsrelikerna del 1, för ikväll blir det att se del 2. men brudsen :)

Emelie kom förbi en sväng igår och vi myste framför en film, gav upp fotbollen när det gick så dåligt xD
btw så fixade Emelie mina naglar, sjukt duktig hon är :O ;)

just ja skulle ju egentligen ut och springa idag också, men det är så sjukt varmt så pallar inte, funderar på om jag ska ut en sväng och köra lite styrka så blir det bara löpning imorgon, då det är en massa som ska hinnas med, men men ;D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0