Lördagen :D

bestod av att sova lääääääääääänge ;D hann typ bara upp äta, handla och duscha så var det att bege sig av för att vara barnvakt :D Mer pengar in till Idas plånbok, och det kan jag säga behövdes :) kvällen bestod av fotbolls tittande, film och spel med barnen :)

Sverige vann brons i VM, Härligt!! ;D Super bra match! ni som inte tittade missade ett sjukt snyggt mål :O!!! ;D


nu bör jag dra ivä'g för att packa, ska iväg till en kompis stuga och åka vattenskidor och så, eller ja jag ska då inte åka några vattenskidor, har försökt förr och det slutade i kotastrof xD

sen måste jag ut och springa en sväng och köra ett styrkepass, skulle göra det i fredags men då ösregnande det, sen vaknade jag så sent så hann inte, panik!! skärpning Ida!!! Tur man cyklar som fan på jobbet iaf, så man rör sig lite iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0