fredag

sitter just nu framför tv:n och tar det lungt :) har riktigt ont i halsen, och inatt vaknade jag och var helt kallsvettig, drygt!
helst slut efter jobbveckan också, men brudarna gjorde kvällen igår, då det vart matlagning och efterrätt och filmmys med August Rush och Baksmällan :D Filmer som är lätt värt att se på ska tilläggas ;D

jag och LInn funderar på att ta en promenad också, men regnet bara öser ner så vet inte hur det blir, kunde ju ha tittat på någon film också men hon skulle få främmande ikväll så hinner inte ta promenaden senare heller, så vi kanske skippar den helt... men det var ett tags en jag träffa henne, så det är ju lite synd, men å andra sidan så får jag vila, men det e ju tråkigt å de så ;) Hahha xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0