Yeah!

Otroligt rolig vecka med ett helt hus för oss sjäva, är jag tillbaka för att sova hemma en natt :D Imorgon är det dags för att gå som modell, vi får väl se hur det nu kommer gå!  Skriver mer om hur det gick sen, kanske lyckas få några kort också ;)
Onsdag- kort skoldag och på idrotten blev det längdskidåkning, jag säger då bara Ida Moa Vilma och Mathilda är det nya skidlandslaget ;) Hhahaha! eller inte xD Drog och handlade efter skolan och sen lagade jah Moa och Elin grillspett med potatisgratäng och bröd till de, Mums säger jag då bara ;) !  Sen kom Elin på att hon skulle baka till skolan dagen efter så då blev det att baka till 18.55, sen gå fort ner till bandy som började 19.00 ;) Men vi hann iaf ;D Edsbyn vann med 10-2 :) Efter bandyn blev det mys framför tv ;) 
Tordag- Gick hem med Mathilda, det blev en härlig pratstund då vi pratade om imorgon :D Sen drog jag iväg på gymmer och tränade 1,5 timme ;) Skönt som tusan! Drog sen ner till Anders igen och kollade på film med Moa, sen fick jag skotta snö, inte för att det hjälpte speciellt mycket men man försökte ju iaf ;) 
Fredag- drog iväg till Bollnäs med Linn efter skolan, inhandlade presenter till både Elin och Moa, men ska försöka hitta något mer också ;) Sen bara varit hemma och tagit det lungt, eller förresten åkte ner en sväng på ön och kollade när Elin spelade också, grym du är vännen! ;) <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0