Fre & Lör

Filmen som klassen tittade på var ;) http://www.youtube.com/watch?v=geY1StG7W0M
var väl så där, nu gäller det bara att komma ihåg den i typ tre veckor- lycka till Ida säger jag då bara :)
Efter bion drog jag och Moa till Mattsson och Karl, där också Sigge, Lukas, Johan och Petrus var :D Super rolig kväll men många skratt! :) Vid tolv drog jag och Moa hem för att fortsätta packa tills imorgon- är forfarande inte klar har jag märkt, så läre göra det nu snart :D Så man hinner annat kul ikväll förhoppningsvis ;) (A)
Sen bestod gårdagen av bandy vdi två tiden- som också Edsbyn vann! Så jäkla sjukt, dock missar jag matchen/maytcherna till veckan :/ Skönt att det vart vinst för Edsbyn iaf nu :D
Hem och laga mat, sen kom Elin hit en sväng och tittade på melodifestivalen, sen drog vi ner till byn och träffade folk :) Super härligt!
Sen prata jag i telefon med sötnöten i två timmar så vart ju inte speciellt social med Elin som var den enda kvar, men hon överlevde ;) Hahha
!

Men nu jäklar är det inte långt kvar tills jag och Moa drar iväg, HJÄLP!! Hur i helskotta ska jag och Moa klara av att hitta? :O Men det är väl sånt som märks ;) Haha!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0