Börjat blogga ;)

Ja nu har jag fått för mig att jag ska till och böra blogga, vi får väl se hur det kommer att gå ;)
Kung dag idag, började halv tio och slutade någongång efter tolv... och endast var det jag och Moa som slutade då, bara för att vi är så grymt smart ;) Mitt under skolan fick vi för oss att vi skulle färga håret efter skolan!
Sagt och gjort gick vi och handlade färg, för min del blev det återigen rödhårig :D Stressad som tusen bar det sen av ner till ön för att träna bandy, eller träna och träna, jag åkte mest bara omkring :) Men funkar super de å ;) (A) Sen vart de att titta på bandy med Elin, Moa och William, det pojken kan man ju bli tokig på, sitter och säger att jag är helt blond :O Förstår verkligen inte hur han kan tyckta det?! :)

Men här kommer en bild på håret före och efter färgningen. :)

Före


Efter
Fast färgen syndes inte så bra nu xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0