13 december

steg upp vid 5 för att fixa mig innan skjutsen kom vid 6, första uppträdandet var halv 7 och sen flög vi runt i edsbyn och sjöng. fick paus i några timmar så åkte till skolan och försökte plugga spanska och skriva geografi, är nästan klar med geografin nu, skönt det iaf, fast den ska in på respons imorgon :/
vid halv 2 hade vi 2 till uppträdande :) hem och försöka plugga mer spanska, men nu ger jag upp läre ju sova å, är dödstrött och imorogn börjar vi uppträda halv 8 ungefärt :/ iimorgon är det även helt uysprätt med uppträdande, DRYGT! bättre att ha allt på rad, nu hinner man ju inte göra något mellan :/ men måste försöka få in lite spanska pluggning däär också, kom på att det är en hel del glosor som jag har tappat bort och får lära mig dem imorogn istället :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0