1 december

men nu nu, nu var det sjukt längesen jag skrev!!! men hare glömt bort det lite! (A)

men nu är jag tillbaka :D

kanske inte blir ett inlägg varje dag, för kommer ha fullt upp ett tag nu, jag är med i Edsbyns lucia, och vi kommer ha fullt upp med uppträdande, och den andra tiden kommer gå åt skolarbete, då vi lär missa en hel del lektioner. :/

men kul de å, händer ju bara en gånmg i livet det här å ;)! så man ska väl inte klaga.
ikväll är det genrep inför kröningen så då får vi veta vem det är som blir lucia, spännande, och på lördag är det kröning :D är rikitgt nervös ska prata inför en massa folk :) oj oj oj, herregud, hur ska nu det här gå!? ;) xD


ja just ja, gläömde nästan bort att nämna det bästa med idag är att jag bara har en lektion och det bidrog till att jag har sovmorgon till typ halv 3 :D !!!! Underbart!! fast ska iväg och göra idrotts prov nu då, men sen är det bara att åka hem och typ äta sen iväg till genrepet! :D

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0