Baaack! ;D

Jag säger då bara en sak Fy Ida ;) nu har det inte blivit nå skrivande på vääääldigt lång tid, som det verkar bli ganska mycket med nu för tiden, men jaja ;) (A)
Har fått för mig att börja på fotboll nu ighen, så vi får väl se hur länge jag håller ut, ne men det är faktsikt sjukt roligt! ;) kan inte fatta varför jag slutade en gång i tiden...

påsken firades med nära och kära, och VÄRME, har till och med fått en liten solbränna (A) Hur nice som helst, bara det håller i sig så kan man jobba lite mer på brännan (A)
Fick även ett till härligt besked under tidigare veckan, sommarjobbet är klar!! (A)


Jaa under helgen vart det mys på öjeparken med Moa, Petra och Elin, sen kom även Jens, Rickard och Pontus dit, för att försöka spöa mig och Moa i kubb ;D
Men det gick inte alls det, jag och Moa ägde ut grabbarna, fy fan vad skönt ;D (A) !!!

Sen efter träningen igår vart det mys med Linberg och Emelie efter träningen, mys med prat, glass och godis ;D 
Great helg !! ;D

men måste dra nu, ska ut och köra lite, så nu e det bäst att ni passar er, för här kommer jag ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0